Kremowy żel do mycia od 1 dnia życia Dermedic

Jeśli szukacie dobrego kremowego żelu do mycia ciała,  twarzy i włosów dla dzieci zapraszam na recenzję - Kremowy żel do mycia od 1 dnia życia LINUM EMOLIENT Dermedic.

 200 ml i praktyczna butla z zamknięciem na klik
ciekawy motyw jeża z jabłkiem - zainteresuje dziecko
polecany do skóry bardzo suchej i atopowej, również dla skóry z objawami łuszczycy

Informacje:
Delikatnie myje, nie wysuszając skóry

Działa przeciwzapalnie i przeciwświądowo

Poprawia kondycję nawet wyjątkowo suchej skóry

Nie zawiera mydła, parabenów, SLS

Nie szczypie w oczy

Do twarzy i włosów

Hypoalergiczny
 Składniki aktywne:

Olej lniany z zawartymi w nim NNKT Omega 3, Omega 6, Omega 9, Natural Extract AP, Polyquaterium-7
Moja opinia:
konsystencja dość kremowa
 działanie:
żel bardzo delikatnie myje skórę, ale zarazem bardzo dobrze oczyszcza ją z zanieczyszczeń
podoba mi się jego uniwersalność- można go użyć do ciała, twarzy i włosów
nie podrażnia i nie wysusza skóry- myślę, że to przez wzgląd na to, że nie zawiera parabenów, SLS
co ważne nie szczypie w oczy, kiedy przez przypadek tam się dostanie

porządny kremowy żel do mycia, dermokosmetyk uniwersalny i bardzo delikatny polecam

Komentarze

  1. fajnie jak sie sprawdza, nigdy go nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Na twój blog trafiłam przypadkowo jednak bardzo mi się tutaj podoba
    życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu i oby tak dalej
    będę tutaj częściej zaglądała, pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam go .Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny może się kiedyś skuszę :]

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawy. jak kiedyś wpadnie mi w ręce to wezmę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie szczypie w oczy? Nie wierzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. już go widziałam, ale miałam już inny na oku ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj to cos dla mnie. Dzieki. Na pewno wyprobuje. Super te slady stop w tle. Rozbawily mnie pozytywnie Pozdrawiam serdecznie Beata

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla dzieciaczków fajny, i mam już pomysl co kupić dla bąbla :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze go nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne produkt, widzę same plusy :) obserwuję ;)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. muszę wypróbować :)
    wspólna obserwacja ? http://paperlifex33.blogspot.com/ zacznij i daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niech Wielkanoc napełni wasze serca radością,
    miłością i spokojem.
    Radosnego, wiosennego nastroju
    podczas dzielenia się posiłkiem przy wspólnym stole,
    w gronie najbliżej rodziny.
    Niech te Święta przepełnią was radością i wiarą.
    Smacznego Święconego jajka oraz mokrego Śmigusa dyngusa.
    Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  14. lovely post :) Happy Easter, have a nice day :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie używałam,dobrze,że nie podrażnia oczu;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM