Kojący żel do mycia ciała na dobranoc, czyli o lawendowej perełce słów parę...

Hej.
Chciałam Wam polecić fajny żel do mycia ciała dla dzieci z firmy Johnosn's.

Nasz kupiłam w biedronce za niecałe 10 zł- pojemność 400 ml, to już chyba 3 opakowanie.
Z początku bałam się, że żel będzie pachniał zwyczajnie lawendą, a taki zapach mnie nie przekonuje.
Postanowiłam jednak zaryzykować i kupiłam go dla synka, potem dokupiłam jeszcze kojący krem na dobranoc z tej firmy.
Zapach to ładne połączenie aromatycznych olejków, jest delikatny.
Sam żel nie jest mega kremowy, ale też nie przelewa się przez palce.
Jest bardzo wydajny.
W połączeniu z kremem z tej samej linii daje fajne efekty, nawilża skórę dziecka i rzeczywiście mam wrażenie, że mój synek lepiej  w nocy śpi, zapach kremu do ciała utrzymuje się na skórze nawet na 2 dzień.

Polecam, warto wypróbować!

Komentarze

  1. Dziękuję za recenzję ;-) Muszę kupić mojemu synkowi.

    P.S. Pozdrawiam i oczywiście obserwuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę go kiedyś wypróbować. tani jak na tak dużą pojemność. a kosmetyki dla dzieci są delikatne dla skóry

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny dla maluszków - tych mniejszych oraz troszkę większych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze tego żelu :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM