Puzzle Dinozaury od CzuCzu

Przedstawię Wam dzisiaj ciekawe puzzle, które otrzymałam na spotkaniu blogerek, mój syn je uwielbia, sprawiają mnóstwo radości.

PUZZLE 4 W 1 DINOZAURY CzuCzu







W opakowaniu znajdziemy 4 układanki, każda składa się z 9 elementów.
Rozmiar jednej układanki 22 na 24 cm ( uważam, że puzzle są bardzo dobrej wielkości).
Z tyłu każda układanka ma inny kolor, dziecku łatwiej jest posegregować, które elementy tworzą dany obrazek.
Np.Brachiozaur ma z tyłu kolor puzzli niebieski
Pterozaur pomarańczowy
Tyranozaur zielony
Spinozaur żółty
jest to świetne rozwiązanie, niby takie proste jednak niewielu producentów na to wpada.

Jeśli nie macie pomysłu na prezent dla 3 lub 4 latka z pewnością te puzzle sprawią dużo frajdy.
Są też wersje dla dziewczynek z tego co mi wiadomo.

Znacie  CzuCzu? przyznam, że spotkałam się z ich produktami pierwszy raz na spotkaniu blogerek i jestem zainteresowana poznaniem całego asortymentu.

Komentarze

  1. My nie mamy CzuCzu, ale widzieliśmy już je :)świetne puzzle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. CzuCzu ma bardzo ciekawe wydania gier,puzzli.Ciężko przejść obok nich obojętnie.Z naszego ostatniego spotkania też otrzymałyśmy prezent od CzuCzu.Właśnie mi przypomniałaś,że warto by o nim napisać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja polecam zabawy edukacyjne z Czu Czu - świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM