Zaczynam mówić-książka dla dzieci mających problem z mówieniem

Hej.
Dziś chcę Wam trochę opowiedzieć o książce Zaczynam mówić Iwony Michalak-Widera.


Książka skierowana jest dla terapeutów mowy dzieci około trzeciego roku życia, których mowa opóźnia się i dla rodziców kontynuujących zalecone ćwiczenia w domu. Książka zapoznaje dziecko także z obrazem głosek, czyli literami, przygotowując do nauki czytania. Ćwiczy wymawianie samogłosek i sylab.

Mój synek musi spotykać się regularnie z logopedą, mamy się fajnie, bo Pani przychodzi do domu i atmosfera jest luźniejsza, dziecko lepiej czuje się w swoim znanym otoczeniu.
W każdych zajęciach uczestniczę i ja.
Wciąż uczę się jak pracować z synkiem, oczywiście w formie zabawy, by wargi i język były sprawne.
Nasz synek jest dzieckiem bardzo żywym, dużo gestykuluje, nie ma problemów z integracją z dziećmi w przedszkolu i poza nim, jednak jego kłopoty z mową w jakimś stopniu utrudniają Mu komunikację.
Pracujemy wspólnymi siłami by było lepiej i jest, widać efekty.
Żałuję, że tak późno odkryłam tą książkę.
Dzielę się tym odkryciem z Wami, choć my ten etap mamy za sobą, teraz jesteśmy przy drugiej części tej książki o tytule:Już mówię.
Polecam Wam serdecznie książkę Zaczynam mówić, bo jest ona świetna, bardzo prosta, ale kolorowa, zachęca dziecko do pracy, uczy zapamiętywania, dzięki niej mój synek ładnie opanował już niektóre literki.

Mam nadzieję, że jest ktoś kogo interesuje temat pomocy logopedycznych i kto skorzysta z moich porad i doświadczenia.

POZDRAWIAM SERDECZNIE:*

Komentarze

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM